Najpierw trzeba sobie uświadomić jak istotną funkcję pełni internet w życiu wszystkich ludzi. W ciągu ostatnich lat internet stał się najbardziej opłacalnym miejscem dystrybucji usług, gównie dzięki ich łatwej dostępności i szerokiemu wyborowi. Także promocja w dzisiejszych czasach w dużej mierze znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe firmy inwestują duże środki w kampanie reklamowe w social media lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W miesiącu jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto też dodać, że aż 70% Polaków codziennie korzysta z internetu. Jak więc zaistnieć w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na miejsce strony w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. www.levelrank.net . Według statystyk aż 90% ludzi korzystających z internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% osób klika tylko w pierwszą wyszukaną stronę.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszystkie ruchy, mające na celu uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę www. Ciągle zmieniające się algorytmy Google powinny być wciąż monitorowane tak, żeby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby zlikwidować wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania mające na celu promocję witryny we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych dzięki jej linkowaniu.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak istotne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie większej rozpoznawalności marki, zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!