Na początek należy uzmysłowić sobie jak istotną rolę w życiu wszystkich ludzi pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet stał się najbardziej opłacalnym miejscem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Także promocja w tych czasach w dużej mierze znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują duże środki w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W miesiącu jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też dodać, że aż 70% Polaków codziennie korzysta z internetu. Jak więc zaistnieć w Google?
Więcej niż 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. premium-links/seomood/krakow/pozycjonowanie-stron-krakow-seomood.html . Według statystyk aż 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i nawet 51% osób wchodzi tylko w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie ruchy, które mają na celu uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym eksperci, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale zmieniające się algorytmy Google powinny być nieustannie obserwowane tak, żeby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej witryny klienta. Po pierwsze trzeba wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, aby usunąć wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli działania mające na celu promocję witryny we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych poprzez jej linkowanie.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o unikalne, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz